Header Ads

ASTRA FILM FESTIVAL 2015 - ziua trei





Ziua a treia de festival ne-a prins cam adormiți. Poate și din cauza vremii. Ne-am trezit cu tot Sibiul învăluit de ceață. Până la urmă a ieșit și soarele.

Am profitat de ziua frumoasă pentru a colinda orașul în lung și în lat. Cum am mai spus, Sibiu este un oraș superb, plin de texturi, contraste și culori, cadrul perfect pentru un photo shooting.




















Pe seară ne-am dus la Teatrul Gong, teatru ce a prins și zilele cenzurii comuniste, dar care în prezent găzduiește nenumărate spectacole, pentru copii și adulți.



Aici am vizionat SWAMP DIALOGUES, Filmul prezintă situția locuitorilor din zona Deltei Dunării, iarna. Pescuitul este unul dintre puținele moduri de a supraviețui prin aceste locuri, mai ales în timpul iernii. Peisajul este unul dezolant, plin de ruine ale fostelor fabrici comuniste, balta este un coș de gunoi, turiștii s-au împuținat, asociațiile ecologiste din zonă lucrează mână în mână cu cei de la conducere, iar politicienii cumpără parcele din Delta pentru a vâna, mai mult sau mai puțin legal, în liniște. Totuși, localnicii vor rămâne aici, vor lupta pentru ce este al lor, pentru supraviețuire, iar pentru mulți dintre ei, Delta rămâne încă un muzeu al naturii.



Alt film pe care l-am vizionat, dar la video-bar, a fost OUR 1/4 LIFE CRISIS. Un film ce abordează o temă destul de neaccesata și anume actuala criză a generației Y, crescută pe internet și tragedia confruntării lor cu "lumea reală". Anxietate, despresiea și disperarea sunt simptomele acestei crize, criză ce leagă destinele mai multor personaje din mai multe locuri din lume. Filmul se termină totuși cu o tentă optimistă, oferind speranța ca soluție.




Mâine mergem la Cristi Puiu!

Niciun comentariu

Copyright © 2009-2017 by Reptilianul Collective. Un produs Blogger.