Header Ads

Fermă abandonată în pădurea Băneasa


Am intrat pe strada Jandarmeriei de lângă pădurea Băneasa pentru a vizita câteva case părăsite nu departe de marginea pădurii. Am impresia că dormea un homeless printr-o cameră, dar n-am stat să cercetez în amănunțit situația. Continuând traseul prin pădure am găsit o veche fermă ruinată compusă din șase hale mari. N-am aflat multe informații despre acest loc. Mai mult ca sigur, aici au locuit familii cu mulți copii. Am dat peste hainele și jucăriile lor. 



5 comentarii:

  1. Da, stiu zona...sunt curios ce "dezvoltator" imobiliar va pune mana pe teren pt ca pozitia
    e de invidiat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde este aceasta fosta ferma?Multumesc

      Ștergere
    2. Am scris mai sus. Langa strada Jandarmeriei, undeva in padure.

      Ștergere
  2. Se pare ca a fost o ferma de pasari si erau si locuinte.

    RăspundețiȘtergere

Copyright © 2009-2017 by Reptilianul Collective. Un produs Blogger.