Header Ads

Cititorilor mei


Dupa cum ne-am obisnuit, unele povestiri urbane pot fi destul de incitante. Ne starnesc imaginatia si creativitatea si, mai mult decat orice, schimba imaginea orasului, facandu-ne sa-l intelegem la un nivel mai profund. Personal, in ultima vreme nu am mai avut atat de mult timp pe care sa-l dedic explorarilor, insa mi-am focalizat intreaga atentie asupra unei particularitati a acestui domeniu. A presupus, mai inainte de toate, un soi de curiozitate devenita obsesie, apoi documentarea si cercetarea pe teren spre a-mi verifica sursele. Mai clar de atat nu pot sa fiu deoarece risc sa stric surpriza dintr-un viitor articol. De asemenea risc mult pentru punerea in scena a celor ce vor urma, fapt pentru care informatiile capata o valoare mult prea mare pentru a fi publicate pe un blog. Sa speram ca povestea va fi scrisa cu cuvintele potrivite si cu un final demn de imaginatia celui ce-o va scrie! Va doresc tot binele din lume si sa ramaneti cu ochii pe actualizarile acestui blog! 


Reptilianul


3 comentarii:

  1. uf, scapam de casa poporului in urma unei explozii gigantice?
    ai grija de tine, batrane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e bine sa starnesti astfel de idei, iar in fond nu cred ca ma deranjeaza cu ceva casa poporului :))
      Multumesc de grija si fireste ca am sa fiu cat se poate de atent!

      Ștergere
  2. Mor de curiozitate. Succes. Am incredere in tine deoarece stiu ca esti unul meticulos, organizat si vrei sa faci o treaba buna

    RăspundețiȘtergere

Copyright © 2009-2017 by Reptilianul Collective. Un produs Blogger.