Header Ads

Imagini de pe UNION

10 comentarii:

  1. Exceptional! Mai ales ca abia acum am avut ocazia sa vad subiectul cu hotelul Muntenia. Unde sunt planurile acestuia?
    Evident ca ar trebui sa sterg ultima mea postare ca sa nu para minuscula in raport cu asta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Adrian! Era prea cald pe terasa aia pentru pretul catorva poze si panorame... nu recomand.
    Tare mult as vrea sa mai intru in Hotel Muntenia. De cand au inlocuit grilajul s-au schimbat lucrurile. Am gasit planurile acolo si le-am pastrat.
    Evident nu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am gasit o poza veche facuta de pe un bloc de langa Union:
    http://cartes-postales.delcampe.net/page/item/id,32934921,var,Bucuresti,language,F.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e facuta de pe o cladire situata pe Strada Academiei.

      Ștergere
    2. E o imagine luata din Palatul Telefoanelor.
      Am sa iau si eu una dintre imaginile de pe Union, ma intereseaza cladirea cu oficiul postal la parter ... nu gasesc o imagine inainte de construirea cladirii alipite, de cand se vedea ca o felie de tort in dunga ...

      Parca era altfel organizat blogul, nu pot sa spun ca e mai bine acum.

      Ștergere
    3. Te rog, serveste-te! :D vrei sa spui ca era mai usor de cautat in vechiul aspect?

      Ștergere
    4. Cand intru de la mine nu apar nicaieri comentariile si nici fereastra de comentariu. Sunt si deja prea batran deci conservator ... Ca sa postez acest comentariu am facut artificiul sa dau cautare "union reptilianul" ca sa dau click pe imagine, ca sa o inchid, ca sa imi afiseze postarea la inchiderea imaginii, ca sa vad inclusiv comentariile. Fundalul e altfel la operatiunea asta decat la intrarea directa ... I'm confused cum zice romanul destept (adica ala plecat deja intr-o tara normala ... :)

      Ștergere
    5. Am înțeles, am să țin cont de orice observație și o s-o filtrez prin propria observație. Mai am câteva lucruri de schimbat la aspect, știu asta. Dar să mai treacă o perioada de tranzit. :D mersi

      Ștergere
  4. M-am prins. Fondul general nu permite accesul la comentarii. Daca dau insa click pe "Reptilianul" langa "explorari urbane" atunci se incarca o alta fata in care "Reptilianul" este scris cu alt caracter, bolduit si italic. In formula aia, cu fundal negru in loc de gri deschis, pot accesa comentariile. N-am mai intalnit o astfel de situatie.

    RăspundețiȘtergere

Copyright © 2009-2017 by Reptilianul Collective. Un produs Blogger.