Header Ads

Stiri de tot felul

6 iunie 1934






noiembrie-decembrie 1989








5 comentarii:

  1. Astea sunt gasite acolo inainte de demolare?
    RL de joi 21 si de vineri 22 decembrie 1989 ar merita mai multa expunere. Se poate? Astept sa le citesc si eu acum caci atunci n-am apucat fiind in strada :) Zau ca merita caci tocmai am purtat niste discutii cu niste "intelepti" pe un alt blog iar pentru ei istoria e doar o chestie asa, bine de stiut dar inutil de luat in calcul pentru ce facem in viitor. Iar felul cum era prezentata atunci realitatea zau daca nu se poate pune in legatura cu felul in care ni se arata lucrurile azi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu au demolat si se pare ca nu se va intampla asta. Voi fotagrafia ziarele si le voi posta, am mai multe din ianuarie 1990.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, astept, voi da un link catre ele. Ma bucur sa aud ca demolarea e inca in asteptare, n-ammai trecut pe acolo dar stiu ca lucrurile se precipita atunci cand e cazul.
    Alea din "joia si vinerea mare" sunt interesante caci arata perversiunea measjului "informativ". Chestie intr-adevar prelungita si in '90 cand ne amintim cum era prezentata opozitia, piata universitatii si cata "ceata" a fost in ianuarie '90 in Piata Victoriei de nu se putea transmite de catre TVR miscarea protestatara privind furatul startului electoral de catre FSN ...
    In ziarele alea din primavara lui '90, in Tineretul Liber as fi bucuros daca s-ar gasi exemplarul in care s-a publicat rezultatul unui concurs de grafica satirica si la care am luat un nemeritat loc III :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tineretul Liber il gasesti la bcub. :)

      Ștergere
  4. Interesant. Din Tineretul Liber am numai din ianuarie.

    RăspundețiȘtergere

Copyright © 2009-2017 by Reptilianul Collective. Un produs Blogger.