Header Ads

Cladirea abandonata Romtelecom


Langa Palatul Telefoanelor si Hotel Novotel se afla o cladire a Romtelecom-ului partial acoperita cu o panza.























Iata cateva fotografii de pe acoperis



In parcarea din stanga imaginii de mai jos se afla odata Cladirea Postei. Nu dupa mult timp dupa ce am intrat in ea a inceput demolarea ei. Vezi articolul despre Cladirea Postei.



Palatul Telefoanelor


Si doua panorame in care am incercat sa surprind locatiile importante din zona precum Cercul Militar, Cladirea "Adevarul" (despre care am aflat ca nu va mai ramane mult timp in picioare), lucrarile la Hotel Cismigiu, Palatul Unversul.



Nu mare ne-a fost uimirea sa descoperim pe acoperis un pui ratacit de pescarus, care statea ascuns intr-un colt. Deasupra noastra ne inconjurau in zboruri circulare o multime de pescarusi care auzisera semnalul puiului muribund.


21 de comentarii:

  1. cum ai reusit sa intri in cladirea romtelecom? ca eu am trecut azi si am dat peste un paznic foarte suparat care a zis ca ne pofteste cand o sa avem autorizatie....

    RăspundețiȘtergere
  2. Se numeste infiltrare. Orice deschizatura, oricat de mica ar fi, este o posibila intrare. Fii mai atenta a doua oara cand mai treci pe acolo! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. depinde si de cat de grasa e fata :)) prietena mea a reusit !!

    RăspundețiȘtergere
  4. la 49 de kg grasa nu sunt te asigur:)) ....

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci e bine, s-ar putea sa ne vedem pe-acolo azi. Eu sper sa fie deschisa gradina Capitol.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte tare, maestre! Excelent fotoreportaj. Ai prins deschis la Capitol?

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc! :D din pacate nu era deschis, dar de pe acoperisul cladirii adevarul, cu cateva salturi, ajungi la capitol.

    RăspundețiȘtergere
  8. asta daca mai reusesti sa intri in Adevarul

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu pare prea complicat. Putina atentie doar.

    RăspundețiȘtergere
  10. Aur curat... foarte interesante pozele, mai ales masinile alea de scris..

    RăspundețiȘtergere
  11. Crezi ma m-ai putea implica in echipa ta de expeditii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am niste prioritati acum si mai greu imi gasesc timp chiar si pentru explorari. Vorbim pe dark_omen37 ;)

      Ștergere
  12. Am lucrat 3 ani in cladirea asta. Este grav avariata de la cutremure. X-urile fisurilor de pe calcan tradeaza asta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Fun fact: in cladirea asta s-a filmat videoclipul piesei "Solo" de la Hi-Q.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha! chiar: http://www.youtube.com/watch?v=7IyW25MrVOk

      Ștergere
  14. cum se poate vizita cladirea? trebuiesc aprobari deundeva? , cat de mult mi am dorit sa prid DTCB ul functional sa lucrez acolo ca electromecanic a vost viata mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu, da. Trebuiesc niste aprobari pentru a o vizita.

      Ștergere
  15. Cladirea Romtelecom din imagini este asa zisa''cladire noua'' si este in acest stadiu din 2003-2004( cu aproximatie).Atunci am plecat noi(telefonistele de la serviciul 930) de acolo.
    Cladirea veche(cea de pe Calea Victoriei) este reamenajata si, in mare parte, inchiriata :)
    Din pacate asta s-a ales de Romtelecom; praful :)

    RăspundețiȘtergere

Copyright © 2009-2017 by Reptilianul Collective. Un produs Blogger.