Header Ads

Parcarea CICLOP - Magheru

Bulevardul Gheorghe Magheru
















6 comentarii:

  1. great photos!

    i have seen your link on urbanexplorers.net.

    i have been in bucharest in 1999 and was impressed. an interesting, beautiful and sometimes also a sad place.

    would you like to visit my little blog? here's the link:
    www.lordsepulchravesplace.blogspot.com
    hope you like it!

    oliver

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am urcat si eu de curand, cu baietii de la Pegas, pana sus-sus. E absolut fascinanta cladirea, in special etajul de sub cupola de sticla care chiar zilele astea este inlocuita, sper tot cu una de sticla. Fascinant! Multumesc pentru articol, e grozav!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ha, sticla aia era destul de amenintatoare. Am urcat si eu mai demult pana la literele de sus. Ma bucur ca ti-a fost util!

      Ștergere
    2. Am si eu o intrebare. Se reconditioneaza cumva de schimba sticla? Adica vor sa il refoloseasca ca garaj? Sau il lasa in paragina?

      Oricum, felicitari de poze, foarte reusite. La mai multe!

      Ștergere
    3. Cred ca vor sa-l reconditioneze, da. Mersi!

      Ștergere

Copyright © 2009-2017 by Reptilianul Collective. Un produs Blogger.