Header Ads

I'm back!


A trecut mai mult de o saptamana de cand a inceput scoala. Nu stiu de ce dar ceva m-a schimbat. Poate un banal post de radio* cu o muzica selecta sau consumul unor ierburi cu prilejul anumitor ocazii sau pur si simplu constientizarea ultimului an de liceu. De cateva zile ma bucur ca ma scol la ora 6 cu ochii plini de cearcane si ca plec spre aceeasi cladire, facand acelasi drum de trei ani de zile. Sunt linistit, ba chiar mi s-a zis ca am o fata blanda si sincer nu m-as certa cu nimeni pentru motivele pe care unii le au in certurile lor. Mi se pare atat de idioata bataia de cap cauzata de minciuni si fatarnicie.. de parca nu ai stii ca toti sunt la fel, mincinosi si fatarnici**. Am auzit pe undeva ca "nimic nu e sigur, si asta e singurul lucru sigur". Vrei mai mult?

Am atatea de povestit despre zilele astea si parca vad cum toate amintirile incearca sa iasa de-odata pe o usa si, asa cum sunt ele grase, raman intepenite. Probabil s-a sunat de pauza...

Ramane memorabila prima evadare din anul asta chiar din a doua zi de scoala cand oficial aveam sapte ore. Paznicu' nu ne-a lasat s-o stergem, iar noi am sarit zidul gardului si nici dracu nu ne-a mai vazut. Apoi am gasit pe Lipscani, in vechiul han Gabroveni (azi ruine) niste beciuri, catacombe destul de vechi, bolti ce se rezemau in stalpi de lemn, pe alocuri arsi (fusese un incendiu din cate am citit) si multe altele. A fost o descoperire pentru mine si o incurajare sa caut mai departe alte mistere sub acest Bucuresti, oras al contrastelor. In viitorul post am sa pun poze.


** Dar asta s-o stii doar tu.

3 comentarii:

  1. poate altele ca astea-s cam fumate; mai daramam un zid gasim alt beci ))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lol...da vrem ...adik yo si cu tu :))

    RăspundețiȘtergere

Copyright © 2009-2017 by Reptilianul Collective. Un produs Blogger.